16 lokakuuta 2012

Muistelua

Ajattelin täyttää tämän saman haasteen, joka on kiertänyt jo aika monessa blogissa. Haastan kaikki, joilla on nyt päällään palmikoita (joko hiuksissa tai villavaatteissa).

10 vuotta sitten
- Täytin 13
- Värjäsin hiukseni mustaksi
- Haaveilin muusikon urasta
- Minulla oli kaksi kotia


Vauva Mona. Kuvassa näkyvä kenkä kuuluu 1-vuotiaalle.


5 vuotta sitten
- Mona syntyi
- Osallistuin vanhojentansseihin
- Muutin pois vanhempieni luota
- Haaveilin sairaanhoitajan ammatista

Minä ja kultani vanhojentanssien jälkeen. Pakotin hänet tanssimaan kanssani yhden tanssin.


3 vuotta sitten
- Minulla oli punaiset hiukset
- Kävin usein juhlimassa kavereiden kanssa, oli niinsanottu menovaihde päällä
- Opiskelin AMK:ssa
- Otin ensimmäisen tatuointini

 
Sauna open air ja punaiset hiukset

1 vuosi sitten
- Kävimme Latviassa ja Liettuassa
- Otimme pitkästä aikaa herppejä lemmikeiksi
- Kummipoikani syntyi
- Hiukset vaihtoivat väriä useamman kerran

Zombie walk 2011
Kuluneena vuonna
- Olen saanut uusia ystäviä, ikävä kyllä menettänytkin yhden
- Miettinyt tulevaisuutta ja haaveitani enemmän kuin koskaan
- Tehnyt kultani kanssa tarjouksen omakotitalosta (jota ei kyllä saatu)
- Kummipoikani sai pikkuveljen

Ystävät ja niiden kengät. Oltin aika hipstereitä

Eilen minä
- Sain moottoripyöräkortin!
- Palelin
- Kudoin sukkaa
- Söin karkkia

Tänään minä
- Menen kavereiden kanssa ropettamaan
- Söin loput eilisistä karkeista aamupalaksi (hups!)
- Suunnittelin uutta tatuointia sen tekijän kanssa
- Olen sinihiuksinen

Huomenna minä
- Toivon, ettei sataisi
- Saan toivottavasti yhdet sukat valmiiksi
- Syön terveellisemmän aamiaisen
- Ihmettelen, mihin ne toissapäivänä ostetut karkit hävisivät

Ylihuomenna minä
- Odotan jo viikonloppua
- Soittelen toivottavasti kaverini kanssa, joka on synnyttänyt viime lauantaina ja päässyt maanantaina kotiin
- Todennäköisesti innostun puhelun johdosta neulomaan pienet sukat
- Suunnittelen halloween asuani

Vuoden päästä minä
- Olen töissä jossakin, josta pidän. Tai ainakin pääsen opiskelemaan.
- Olen neulonut ainakin yhdet kirjoneulesukat
- Olen itsevarma ja onnellinen
- Voin paremmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti